Известие

Collapse
No announcement yet.

Помощ за антифриза

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Откачваш маркуча от долната страна на радиатора и точиш. Ако нямаш "специалните клещи" си купи една нова скоба после да стегнеш маркуча. За по-лесно напъхване, предварително го намажи с малко препарат за миене. И не стягай скобата прекалено.
    166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
    ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

    Comment


    • #17
      благодаря!!! ще пиша какво съм направил в събота след като го направя


      Alfa Romeo 146 1.6 16V TS -97г

      Comment


      • #18
        задължително ли е водата да е дестилирана и става ли тази от бензиностанциите(която се води вода за акумулатор ли как точно??)


        Alfa Romeo 146 1.6 16V TS -97г

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от NIKSANA86 Покажи съобщение
          задължително ли е водата да е дестилирана и става ли тази от бензиностанциите(която се води вода за акумулатор ли как точно??)
          Не е задължително, но е силно препоръчително. Нали не искаш системата да се напълни с котлен камък. По бензиностанциите има дестилирана вода, има и ДЕЙОНИЗИРАНА - тази за акумулатор. И двата вида стават.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #20
            Сега като за пръв път реших да ида и да ми сменят антифриза и да видя как става. Бях леко изненадан!!! Човекът реши, че не е необходимо да е то най- ниската точка както и да изчака да изстине колата(на около 50 градуса)... изкара маркуча не от радиатора, а от другата страна и след като спря да изтича сипа новият антифриз.. запалихме да вдигне температура.. пуснахме парното да задуха топло и след това каза готов си. Аз съответно попитах 4 литра антифриз а системата се води с капацитет 8.4л. Не сложихме никаква вода???? А той ми отговори, че няма начин да изпразня системата защото няма кранче и че така(смесно) даже ще ми държи на по - ниски температури(което ми се стори ъбсурдно особенно имайки предвид факта, че в системата има стар антифриз с неизвестни качества и е смесен с нов). Но така си смених антифриза де...

            П.П.: Сложих парафлу на селениата


            Alfa Romeo 146 1.6 16V TS -97г

            Comment


            • #21
              ---
              Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:46.
              Арфа Ромео 146 1.6 боксер

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от ivan dimitrov Покажи съобщение
                Май някой послъгва някъде!И аз сменях антифриз наскоро.Купих си 8л с идеята че ще налея 7 и докато обезвъздуша може да изгубя малко та 1л за резерв.Източих от маркучът на радияторът, налях..... 4л и до там.Като сравнявам цветът на това в разширителният съд и в бутилката - не виждам разлика.Преди това имаше вода в системата(сменях водна помпа и исках да прегледам за евентуални течове предварително).Като купувах антифризът ме изгледаха учудено че взимам толкова много.Като се замисля би трябвало да събира по вече ама няма къде да го налея.При смяната на помпата пак околу 4л събра.
                Боксера има 2 болта отдолу на блока, отвиват се и почти всичко си изтича. Системата се обезвъздушава сама.
                145 1.6 Boxer - Alfetta GT - Sprint Veloce 16v - Lada 1500S - GTV 3.0 24v

                www.ClassicCar-bg.com

                Comment


                • #23
                  ---
                  Last edited by ivan dimitrov; d.m.y г., 22:46.
                  Арфа Ромео 146 1.6 боксер

                  Comment


                  • #24
                    Колеги,разбира се,най-доброто е да източиме цялата система,но...Това е доста трудно.Нека не бъдеме максималисти!И едно източване на радиатора и каквото се източи,а то не е малко и после добавяне на концентрат и достигаме фантастичните -30 градуса.Това вече е приемливо!
                    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Колеги,разбира се,най-доброто е да източиме цялата система,но...Това е доста трудно.Нека не бъдеме максималисти!И едно източване на радиатора и каквото се източи,а то не е малко и после добавяне на концентрат и достигаме фантастичните -30 градуса.Това вече е приемливо!
                      абе тука се знаем какви сме, докато не падне и последната капка антифриз няма да спим спокойно
                      точка

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                        абе тука се знаем какви сме, докато не падне и последната капка антифриз няма да спим спокойно
                        Мда и не изпотрошиме тапите на главите!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #27
                          Виждам ,че има хора с въпроси отностно смяна на антифриза и нека да споделя и моят начин. Чакам колата да загрее хубаво и да отвори големият кръг, изгасям двигателя и изваждам дебелият маркуч в най-ниската точка на радиатора. Важно е да се отбележи ,че е долният маркуч, понеже прочетох странни работи в предишните постове . (пазете ръцете и очите) След като всичко изтече връщате маркуча и сипвате водица със стайна температура. Пак палите колата , чакате да загрее и източвате. Така промивате системата от всякакви гадости.Последната стъпка е да налеете антифриз вместо бистра водица и да оставите казанчето отворено за 10 минути да изкара ненужният въздух. В общи линии е това. Поздрави!
                          Аlfa Romeo 146 1.4 T.Spark
                          Аlfa Romeo 145 1.4 T.Spark

                          Comment


                          • #28
                            гледам моята кола трябва да е с червен антифриз а тя е със син, и като си сменях разширителния съд пак долях син, в момента ми за - 48 градуса антифриза, трябва да има логичен начин за източване на всичко. И сега въпроса ми е да го точа ли този син антифриз, да го разреждам ли....

                            Comment


                            • #29
                              Понеже идва времето за човъркане по радиатори и антифризи, взех, че се поразходих по сергиите, където продават от най-масовите антифризи.
                              Сини, зелени, червени, пембени и прочие, всичките си приличат по едно и също нещо.
                              Пише -60 или -70, а аз като замервам с уреда, най-ниската температура беше -34.
                              При едно разреждане на 50% и сме готови за изненади.
                              Та я да видим, от къде мо0же да се купи добър антифриз и на какви цени!
                              кайто знае да казва!
                              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                                Понеже идва времето за човъркане по радиатори и антифризи, взех, че се поразходих по сергиите, където продават от най-масовите антифризи.
                                Сини, зелени, червени, пембени и прочие, всичките си приличат по едно и също нещо.
                                Пише -60 или -70, а аз като замервам с уреда, най-ниската температура беше -34.
                                При едно разреждане на 50% и сме готови за изненади.
                                Та я да видим, от къде мо0же да се купи добър антифриз и на какви цени!
                                кайто знае да казва!
                                Аз си купувам от едни пичове от ауди форума, ако не се сметне за реклама, може и линк да постна. Антифриз HEPU G12 червен, много е мазен и силен. Като капне на колекторите мирише после на химия, тъй че смятам, че няма грешка антифризът. Тя мойта кола е 155-ца де, но все пак. Взех тоя, щото блокът е алуминиев, пък четох някъде, че G12 се препоръчва за алуминиеви блокове. Цялата ми система е 8 л, аз съм го направил малко по-концентриран, ама внимавайте, че наистина е малко агресивен. Тръгна да излиза през гарнитурката на помпата и като не можа от там, пре**а единия маркуч към радиатора на парното

                                Comment

                                Working...
                                X