If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Откачваш маркуча от долната страна на радиатора и точиш. Ако нямаш "специалните клещи" си купи една нова скоба после да стегнеш маркуча. За по-лесно напъхване, предварително го намажи с малко препарат за миене. И не стягай скобата прекалено.
166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
задължително ли е водата да е дестилирана и става ли тази от бензиностанциите(която се води вода за акумулатор ли как точно??)
Не е задължително, но е силно препоръчително. Нали не искаш системата да се напълни с котлен камък. По бензиностанциите има дестилирана вода, има и ДЕЙОНИЗИРАНА - тази за акумулатор. И двата вида стават.
166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer
Сега като за пръв път реших да ида и да ми сменят антифриза и да видя как става. Бях леко изненадан!!! Човекът реши, че не е необходимо да е то най- ниската точка както и да изчака да изстине колата(на около 50 градуса)... изкара маркуча не от радиатора, а от другата страна и след като спря да изтича сипа новият антифриз.. запалихме да вдигне температура.. пуснахме парното да задуха топло и след това каза готов си. Аз съответно попитах 4 литра антифриз а системата се води с капацитет 8.4л. Не сложихме никаква вода???? А той ми отговори, че няма начин да изпразня системата защото няма кранче и че така(смесно) даже ще ми държи на по - ниски температури(което ми се стори ъбсурдно особенно имайки предвид факта, че в системата има стар антифриз с неизвестни качества и е смесен с нов). Но така си смених антифриза де...
Май някой послъгва някъде!И аз сменях антифриз наскоро.Купих си 8л с идеята че ще налея 7 и докато обезвъздуша може да изгубя малко та 1л за резерв.Източих от маркучът на радияторът, налях..... 4л и до там.Като сравнявам цветът на това в разширителният съд и в бутилката - не виждам разлика.Преди това имаше вода в системата(сменях водна помпа и исках да прегледам за евентуални течове предварително).Като купувах антифризът ме изгледаха учудено че взимам толкова много.Като се замисля би трябвало да събира по вече ама няма къде да го налея.При смяната на помпата пак околу 4л събра.
Боксера има 2 болта отдолу на блока, отвиват се и почти всичко си изтича. Системата се обезвъздушава сама.
Колеги,разбира се,най-доброто е да източиме цялата система,но...Това е доста трудно.Нека не бъдеме максималисти!И едно източване на радиатора и каквото се източи,а то не е малко и после добавяне на концентрат и достигаме фантастичните -30 градуса.Това вече е приемливо!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Колеги,разбира се,най-доброто е да източиме цялата система,но...Това е доста трудно.Нека не бъдеме максималисти!И едно източване на радиатора и каквото се източи,а то не е малко и после добавяне на концентрат и достигаме фантастичните -30 градуса.Това вече е приемливо!
абе тука се знаем какви сме, докато не падне и последната капка антифриз няма да спим спокойно
Виждам ,че има хора с въпроси отностно смяна на антифриза и нека да споделя и моят начин. Чакам колата да загрее хубаво и да отвори големият кръг, изгасям двигателя и изваждам дебелият маркуч в най-ниската точка на радиатора. Важно е да се отбележи ,че е долният маркуч, понеже прочетох странни работи в предишните постове . (пазете ръцете и очите) След като всичко изтече връщате маркуча и сипвате водица със стайна температура. Пак палите колата , чакате да загрее и източвате. Така промивате системата от всякакви гадости.Последната стъпка е да налеете антифриз вместо бистра водица и да оставите казанчето отворено за 10 минути да изкара ненужният въздух. В общи линии е това. Поздрави!
гледам моята кола трябва да е с червен антифриз а тя е със син, и като си сменях разширителния съд пак долях син, в момента ми за - 48 градуса антифриза, трябва да има логичен начин за източване на всичко. И сега въпроса ми е да го точа ли този син антифриз, да го разреждам ли....
Понеже идва времето за човъркане по радиатори и антифризи, взех, че се поразходих по сергиите, където продават от най-масовите антифризи.
Сини, зелени, червени, пембени и прочие, всичките си приличат по едно и също нещо.
Пише -60 или -70, а аз като замервам с уреда, най-ниската температура беше -34.
При едно разреждане на 50% и сме готови за изненади.
Та я да видим, от къде мо0же да се купи добър антифриз и на какви цени!
кайто знае да казва!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Понеже идва времето за човъркане по радиатори и антифризи, взех, че се поразходих по сергиите, където продават от най-масовите антифризи.
Сини, зелени, червени, пембени и прочие, всичките си приличат по едно и също нещо.
Пише -60 или -70, а аз като замервам с уреда, най-ниската температура беше -34.
При едно разреждане на 50% и сме готови за изненади.
Та я да видим, от къде мо0же да се купи добър антифриз и на какви цени!
кайто знае да казва!
Аз си купувам от едни пичове от ауди форума, ако не се сметне за реклама, може и линк да постна. Антифриз HEPU G12 червен, много е мазен и силен. Като капне на колекторите мирише после на химия, тъй че смятам, че няма грешка антифризът. Тя мойта кола е 155-ца де, но все пак. Взех тоя, щото блокът е алуминиев, пък четох някъде, че G12 се препоръчва за алуминиеви блокове. Цялата ми система е 8 л, аз съм го направил малко по-концентриран, ама внимавайте, че наистина е малко агресивен. Тръгна да излиза през гарнитурката на помпата и като не можа от там, пре**а единия маркуч към радиатора на парното
Comment